CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jan 5, 2013

Berjalan2 di Old Trafford dan London

December langsung tak ada post. Semakin hari semakin malas nak blog.

And harini Deby nak declare Deby sungguh malas nak twit or FB lagi. Banyak sangat bendasing dan makhluk dan serangga yang tak puas hati. Sukati saya la kan nak post apa? But noooo... ada je tak puas hati. nak marah. nak comment. Bosan. Cukup bosan.

Oh. Post ni bukan untuk ranting. nanti ada yang tak puas hati lagi.

Post ni nak cerita Deby pergi Old Trafford. Yup. Pegi stadium Manchester United. Am i a fan? Nope I am not. Pergi pun sebab teman pakcik dan makcik yang datang Berjalan ke London. Kepada yang bising cakap saya asyik berjalan, just so you know, masa ni college saya tutup, okay? Cuti dari 21 dec smpai 1 jan.


Pergi masa hari mendung dan sejuk bangat. Tapi nampak sangat pakcik puas hati. Die hard fan la katakan. GGMU. Ternampak Kagawa. and ramai betul groupie Japan dia. tapi Deby tengok je la. Malas nak kejar. Hensem, in an Asian kinda way. Deby sebok tengah makan nasik goreng time tu. Ye saya bawak bekal.


Iklan: saya suka bangat dengan scarf Michael Kors saya
Ni la sket2 gambar kat Old Trafford. Cantik padang dia. Our tour guide explain how they culture the grass (culture, dalam erti kata mudah menipu rumput tu yang matahari sedang keluar supaya dia boleh tumbuh dengan jayanya), nampak how they take care of the stadium. Pakcik saya mengeluh kalau lah stadium Shah Alam or Bkt Jalil dijaga macam nie (oh pakcik saya die hard fan Selangor and Harimau Malaya, tiap kali game mesti pergi). Nak buat macam mana, dia depends gak dengan jumlah investment atas team tu sendiri.


Siap dapat certificate. 

Tapi personally saya rasa Emirates stadium lagi cantik. Tapi itu pun saya nampak dari jauh. Yelah. Stadium agak baru katakan.

Gunners. Gambar dari luar stadium. 

Sempat singgah gak Etihad stadium. Alang2 dah sampai Manchester.

cantik kan boots saya? kan kan?
Dalam berjalan2 tu ada la pergi the normal tourist attractions, London eye, Madame Tussauds, etc. Gambar ada banyak juga. Semua kat Facebook. Malas nak post kat sini or twitter. and yes, twitter saya dah dimangga. Menyampah bila orang baca twit saya pastu comment tak puas hati la, sebok nak tau apa saya buat lah. TOLONG. bosan gila.

Gambar serba sikit sepanjang saya berjimba dengan pakcik makcik saya.

shopping masa boxing day memang harus. 
Big Ben. 
Kami memang gedik
Dekat London Eye
Post harus dekat tube
Di camden town. memang menarik. 
Gambar2 ni semua diambil menggunakan Samsung Galaxy Note II. My new toy. Oyeh, baby!



3 comments:

L.O.V.E.P-QaH said...

Bessttt!

dhiera zainudin said...

hubby kita sangat lah jeles tgk gambar deby ni~

Cik Deby said...

Fiqa: sila datang. sekian.

Dhiera: ckp dgn hubby perlu honeymoon dekat Manchester. hehe